Presentació nou Cicle de Lectura: Llegim el Patrimoni. Literatura i història

El dimecres 8 de Novembre tindrà lloc la presentació del nou Cicle de Lectura: Llegim el Patrimoni. Literatura i història, que organitza el Museu Nacional Arqueològic de Tarragona amb la col·laboració de la Biblioteca Pública de Tarragona i l'ONCE,  a la sala d'Actes del Museu Arqueològic de Tarragona, Pl. del Rei, sn.
La presentació anirà a càrrec de Joaquín ruiz de Arbulo, catedràtic d'Arqueologia de Grècia i Roma de la URV.
Amb aquesta activitat basada en el format de clubs de lectura amb la finalitat, també, de difondre el patrimoni, es proposa el llibre SPQR. Una historia de la Antigua Roma, de Mary Beard.
Beard, catedràtica de clàssiques a la Universitat de Cambridge i Premi Princesa d'Astúries de Ciències Socials l'any 2016, és una de les investigadores que més ha apropat el món romà a la societat contemporània, divulgant de manera rigorosa i amena.
El Club de Lectura es portarà a terme els dies 8, 15, 22, 23 i 25 de novembre.
Podeu consultar la programació a l'apartat d'Activitats de la web del Museu Arqueológic de Tarragona
Totes les activitats són gratuïtes i adreçades a tots els públics.

Pujar

Llibre SPQR