Licia Buttà

licia.butta(ELIMINAR)@urv.cat

Telèfon: 977559584

PROFESSORA AGREGADA

Doctora en Història de l'Art Medieval per la Universitat de Barcelona, llicenciada en Lletres Clàssiques per la Universitat de Palerm i especialitzada en Arqueologia i Història de l'Art per la Universitat de Siena, des del 2010 és professora agregada del Departament d'Història i Història de l'Art de la Facultat de Lletres de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona, on imparteix classes des del 2005.

Del 1999 al 2012 ha estat membre del grup de recerca consolidat Emac Romànic i Gòtic, Exportació i Migracions de l'Art Català romànic i gòtic de la Universitat de Barcelona, dirigit por la Dra. Rosa Alcoy. Des de 2012 és membre del grup de recerca interdisciplinari consolidat LAIREM, Literatura, Art i Representació a la llarga Edat Mitjana de la Universitat Rovira i Virgili, dirigit pel Dr. Francesc Massip. Des de 2011 coordina, a més, el grup de recerca ICONODANZA, literatura representación danza.

És autora del llibre La pittura tardogotica in Sicilia (2008) i editora del volum Narrazione, exempla, retorica. Studi sull'iconografia dei soffitti dipinti nel Medioevo Mediterraneo (2013). Ha publicat articles en llibres, catàlegs d'exposicions i revistes especialitzades, com Ricerche di Storia dell'Arte, Storia dell'Arte, Paragone, Materia sobre pintura y escultura gótica catalana y siciliana.

Assignatures que imparteix:

Últimes publicacions: