Anna Isabel Serra Masdeu

Avinguda de Catalunya, 35. 43002 Tarragona

Despatx 4.15

annaisabel.serra@urv.cat

Doctorada l'any 2005 (UAB)) amb una tesi dedicada a l'arquitectura barroca parroquial de l'arxidiòcesi tarragonina editada com a Josep Prat i la irrupció de l'academicisme en l'arquitectura tardobarroca tarragonina (Diputació de Tarragona, 2010).

Des de llavors he editat una quarentena d'articles que investiguen sobre les relacions dels mestres de cases i la societat que pagava aquestes esglésies, els papers dels rectors com a promotors de les seves abadies o com l'arquitectura interacciona amb les seves necessitats litúrgiques.

Les meves línies de recerca se centren, actualment, en les diverses tipologies de patrimoni, material i immaterial, del segle XVIII existents a l'arxidiòcesi tarragonina.

Imparteixo les següents assignatures:

Història i Concepte de Patrimoni,

Museologia,