Oberta la inscripció al III Curs pràctic d'Arqueologia Cristiana i Visigot a València la Vella.

Curs teòric i pràctic d'arqueologia cristiana i visigoda. El curs pretén acostar als participants a la metodologia bàsica d'excavació i anàlisi arqueològica a través d'un programa que, diàriament, combinarà el treball de camp al jaciment amb el tractament dels seus resultats, a més d'un seguit d'activitats teòriques i visites a jaciments dels voltants.

Amb aquest curs oferim una activitat formativa orientada específicament a l'arqueologia tardoantiga, la seva cultura material i la seva problemàtica històrica.

Nombre de places: 20 estudiant d'Arqueologia (grau i postgrau). 5 places reservades a alumnes de la Universitat de València. Termini d'inscripció: 10 de juny de 2018. Quota d'inscripció: 100 €. Inclou pòlissa asseguradora, allotjament i manutenció.

Material: cada participant haurà de portar botes de seguretat, guants i mesures de protecció solar, antimosquits i roba de llit.

Horaris: De 7:00 a 13:00 - Excavació arqueològica. De 16:30 a 20:00 - Treball de gabinet i / o activitats formatives.

Programa i inscripcions: Sota adjuntem la fitxa d'inscripció que cal omplir i enviar al correu: activitats@icac.cat fins al dia 10 de juny de 2018. També trobareu el programa complet del curs.

Ajuntament de Riba-roja de Túria Plaça de l'Ajuntament núm 9 46190 Riba-roja de Túria (València) Telèfon: +34 96 277 00 62

ICAC Plaça d'en Rovellat, s / n 43003 Tarrragona Telèfon: +34 977 24 91 ext. 214/205

Direcció: Josep M. Macias (ICAC) Albert Ribera (SIAM) Miquel Rosselló

Equip Tècnic: Iván Fernández (ICAC) Esperança Huguet Francesc Rodríguez (ICAC)