INICIACIÓ A LA RESTAURACIÓ DE DOCUMENTS

L'Arxiu Històric de Tarragona ofereix la possibilitat de realitzar el curs INICIACIÓ A LA RESTAURACIÓ DE DOCUMENTS, que tindrà lloc a la seu de l'arxiu (Rambla Vella, 30 de Tarragona), el proper dia 22 de maig.
El curs va adreçat a totes les persones interessades en el patrimoni documental i la seva conservació, per la qual cosa creiem que l'alumnat de les diferents branques d'història de la URV hi pot estar interessat. Pensant precisament en aquest perfil d'alumne/a, i per fer més atractiva la inscripció, hem fet gratuïta aquesta primera edició.
Les places són limitades, i el curs serà en horari de matí i tarda, tal i com podreu veure en el fulletó adjunt i, tot i ser de nivell bàsic, permetrà treballar en el tractament de diversos tipus de documents conservats a l'arxiu.
No cal dir que es lliurarà el pertinent certificat als alumnes que hi assisteixin

curs iniciació a la restauració de docuemnts