Presentació del llibre: El Crim de Saifores (Baix Penedès) i el seu procés (1885-1886). Les Audiències del Criminal de Tarragona, Tortosa i Reus (1883-1892)

Presentació del llibre: El Crim de Saifores (Baix Penedès) i el seu procés (1885-1886). Les Audiències del Criminal de Tarragona, Tortosa i Reus (1883-1892).Autora: Sofia Mata de la Cruz. Edita: Diputació de Tarragona. Institut d'Estudis Tarraconenses "Ramon Berenguer IV".

Presentació: Dr. Antoni Jordà Fernández, catedràtic d'Història del Dret de la Universitat Rovira i Virgili.

Dates de la presentació: 17/06/2018, a les 12,45h, a la biblioteca de la Fundació Marta Mata de Saifores (Baix Penedès),

Acte organitzat per la Diputació de Tarragona, l'Àrea de Cultura de l'Ajuntament de Banyeres del Penedès i la Fundació Marta Mata.